Θεωρία της Μετασχηματίζουσας Μάθησης: «Μετασχηματίζοντας» Μαθητές του Γυμνασίου Μέσω της Τέχνης. Η Προσέγγιση του Προβλήματος της Παιδικής Εκμετάλλευσης Theory of Transformative Learning: «Transforming» High School Students through Art. An approach to Child Exploitation Problem
Alexandropoulou Α.
Διδάσκοντας τη Γενιά του Διαδικτύου: Η χρήση του Edmodo για την υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Teaching the Net Generation: The use of Edmodo to support the learning process in primary education
Douvlis Τ., Gidas G., Kolokotronis D.
Η Αγγλική Γλώσσα ως Εργαλείο Διαθεματικότητας στα Μαθηματικά, στη Φυσική και στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση English Language Teaching: a tool in Interdisciplinary Instruction of Mathematics, Physics and Environmental Education
Florou P., Kotarinou P., Kyzeridi M., Houpi M
28
Εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης του μαθητή/τριας: Οι απόψεις των εκπαιδευτικών και των γονέων. Εμπειρική έρευνα. Alternative evaluation forms of students the opinions of teachers and parents. Empirical study
Grosdos S.
Αειφόρος Ανάπτυξη: Γνώσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών γυμνασίου Sustainable Development: Knowledge and beliefs of junior high school teachers
Kadigiannopoulos G.
«Ζητώ βοήθεια»: Ψηφιακές Ιστορίες από και για Παιδιά με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες «Asking for Help»: Digital Stories from and for Children with Special Education Needs
Kokkinou H., Kasidouli A..
Χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: δυνατότητες και περιορισμοί ICT use and literature courses in secondary Education: possibilities and limitations
Papakonstantinou P.
«Τα δημόσια γλυπτά της Φλώρινας μιλούν για την ιστορία του τόπου μας: Δημιουργία ψηφιακού χάρτη των μνημείων με την χρήση του google maps». “The Public sculptures of Florina talk about our Local history: Creating a digital map of the sculptures using the Google platform”
Sechidis K., Arvanitakis J.
Εισαγωγή καινοτομιών: μοχλός βελτίωσης του εκπαιδευτικού και του εκπαιδευτικού έργου Adoption of innovations: a lever for improving the teacher and the educational process
Soula N., Chatzipanagiotou P.
Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση προγράμματος αγωγής υγείας στη σχολική υγιεινή και ασφάλεια από σχολική νοσηλεύτρια Development, implementation and evaluation of a health education program on school hygiene and safety by a school nurse
Syrou N., Sourtzi P.
Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Προσχολική και Πρώτη Σχολική Ηλικία Educational Robotics in Pre-School and Primary Education
Tsoukala K., Halkiadaki Z.
Contents:
Email: mibes.ijc@gmail.com