1. Μπλάνας Γ., Στρατηγική εισόδου στον κλάδο κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων
|
1 |
2. Αλεξιάδης Σ. & Αλεξανδράκης Α., Μη γραμμική Περιφερειακή Σύγκλιση: Μια Εμπειρική Διερεύνηση για τον Αγροτικό Τομέα των Ευρωπαϊκών Περιφερειών
|
11 |
3. Χατζούδης Δ., Βελισσαρίδου Α. & Σαρηγιαννίδης Λ., Η επίδραση της διαχείρισης της γνώσης στην απόδοση των νέων προϊόντων: η περίπτωση των ελληνικών βιομηχανιών
|
25 |
4. Καραμάνης Κ Απελευθέρωση της αγοράς των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα: συνέπειες στην απασχόληση
|
47
|
5. Κολοκοντές Α., Λυκουρίνου Β. & Θεοδοσίου Γ., Τουριστική Ανάπτυξη του Νομού Φλώρινας: Η Στάση των Επισκεπτών
|
58 |
6. Μουρτζάς Α., Κουφοπαντελής Λ., Βασιλάκης Π. & Κουκούμιαλος Σ., Διερεύνηση εφαρμογής μεθόδου Six Sigma με προσομοίωση πραγματικής λειτουργίας της εξυπηρέτησης πελατών στις θυρίδες του καταστήματος ΕΛΤΑ Χίου
|
74
|
7. Τοπάλογλου Λ., Πολιτικές διασυνοριακής συνεργασίας στα εξωτερικά σύνορα της Ευρωπαϊκής Ένωσης
|
98 |
8. Βασιλειάδης Σ. & Μυλωνάκη Α. Ο Κινηματογράφος ως Εναλλακτικό Εκπαιδευτικό Εργαλείο για τις Επιχειρηματικές Σπουδές: Η Περίπτωση του Ελληνικού Κινηματογράφου
|
116
|
9. Παπαδόπουλος Ι., Καραγκούνη Γ. & Τρίγκας Μ., Σχεδιασμός στρατηγικών μάρκετινγκ των ελληνικών επιχειρήσεων επίπλου
|
136 |
10. Σαρηγιαννίδης Λ., Μπασούρη Ζ., Χατζόγλου Π. & Χατζούδης Δ., Η επίδραση του outsourcing στην οργανωσιακή απόδoση και τους επιχειρησιακούς στόχους των ελληνικών ξενοδοχειακών μονάδων
|
149
|