1. Μπλάνας Γ., Τα σύγχρονα ηλεκτρονικά κοινωνικά δίκτυα ως καταλύτης εξέλιξης στην έρευνα και στην εκπαίδευση |
1 |
2. Χατζούδης Δ., Χατζόγλου Π. & Δημητριάδης Ε., Η επίδραση της ολοκλήρωσης της εφοδιαστικής αλυσίδας στην απόδοση των επιχειρήσεων |
12 |
3. Ρουσόπουλος Β., Οι σχέσεις Οικονομίας,
Πολιτικής και Πολιτισμού στην Οικονομική Επιστήμη. Η θεωρία της τάξης πραγμάτων |
28 |
4. Παζάρσκης Μ., Αλεξανδράκης Α. & Καραγιώργος Θ., Επισκόπηση του Νομικού Πλαισίου Σ&Ε στην Ελλάδα από Λογιστική-Χρηματοοικονομική Θεώρηση και Ζητήματα Ανασύνταξής του |
42 |
5. Καραμάνης Κ., Ιδιωτική Vs Κρατική Ιδιοκτησία. Συμπεράσματα από τον Ελληνικό Τηλεπικοινωνιακό Τομέα |
58 |
6. Παζάρσκης Μ., Αλεξανδράκης Α. & Μαντζάρης
Ι., Εταιρικές Συγχωνεύσεις και Εξαγορές: Κατηγοριοποίηση των Κινήτρων τους με βάση τη Θεωρία της Επιχείρησης |
67 |
7. Χατζούδης Δ., Αυλωνίτης Κ., Σαρηγιαννίδης Λ. & Μαδυτινός Δ., Παράγοντες που επηρεάζουν την συμμετοχή σε διαδικτυακά παιχνίδια: μια εμπειρική έρευνα |
83 |
8. Πιέτρη Κ. & Παπαδόπουλος Δ., Ποιότητα, Ικανοποίηση και Συμπεριφορική Πρόθεση στο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας |
99 |
9. Κοσμίδης Κ., Μιχαηλίδου Α., Νταλιάνη Α.& Χατζής Β., Διαδικτυακή εφαρμογή ανάλυσης χρηματοοικονομικών καταστάσεων: Μια προσέγγιση κανονιστικού χαρακτήρα |
114 |
10. Βαλσαμίδης Σ., Θεοδοσίου Θ., Καζανίδης Ι., Κοντογιάννης Σ. & Καράκος Α., Ανάλυση χρήσης πλατφόρμας ασύγχρονης διδασκαλίας |
128 |
11. Παπαδόπουλος Ι. & Κοβούσογλου Β., Στρατηγικές προσωπικών πωλήσεων ελληνικών επιχειρήσεων επίπλου |
145 |